Module 1

Module 1

Graphical / Geographical Planning

Innosoft Resource Planning is a comprehensive tool for the planning and supervision of projects, assignments, and resources. The system provides a clear graphical representation of the personnel and machine planning and – combined with the module GeoMap – also allows the ideal planning of routes.

03-10-2013 Hits:140 Modulslider Administrator

Module 3

Module 3

Mobile Field Service

The Innosoft Mobile Field Service is the optimal support for field representatives at work. By means of the direct feedback of the assignment data (times, spare parts, travel expenses, assembly reports etc.) right after completion of the services on site the service assignments can promptly be processed further  and approved for invoicing in the head office.

03-10-2013 Hits:144 Modulslider Administrator

Module 4

Module 4

Project Management

When it comes to the planning and implementation of complex projects in the sector of machinery and plant engineering, Innosoft Project Management is the ideal tool for the graphical scheduling and capacity control, from the construction to the manufacture and the assembly. In addition, the always up-to-date overview of the order workflow and the capacity requirements in each area facilitates the creation of the annual business plan.

03-10-2013 Hits:141 Modulslider Administrator

Module 2

Module 2

Customer Relationship Management / Helpdesk

The Innosoft Customer Relationship Management functions as a perfect interface between company and customer. With the complete customer and machine history all relevant data are available at any time and can be prepared for sophisticated analysis and marketing purposes quickly and easily.

03-10-2013 Hits:838 Modulslider Administrator

Articles

Innosoft bei Service Congress und Maschinenbauforum 2015

Service Congress & Maschinenbauforum Im November ist die Innosoft GmbH wieder bei zwei wichtigen Branchentreffen als Aussteller vertreten und wird dort unter anderem ihre Software-Lösungen für den mobilen Außendienst (Notebook, Tablet und Smartphone) sowie das Ticketsystem präsentieren. Auf beiden Messen wird außerdem ein Kunde über seine Erfahrungen mit dem Servicemanagementsystem von Innosoft referieren.
Zunächst besteht die Möglichkeit, uns am 5. und 6. November 2015 an unserem Stand auf dem 35. KVD Service Congress 2015 in München zu besuchen. Der Geschäftsführer und der Vertriebsleiter stehen gerne für Gespräche zur Verfügung. Außerdem besteht in der darauffolgenden Woche beim Maschinenbauforum am 10. und 11. November 2015 in Pforzheim die Möglichkeit, sich die Softwarelösungen unserer Firma einmal 'live' präsentieren zu lassen. Sie können gerne über die E-Mail-Adresse This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. einen Termin vereinbaren. Dies gilt natürlich auch für einen separaten Präsentationstermin, falls Ihnen ein Besuch der Messen nicht möglich sein sollte.
Nähere Informationen zu den Veranstaltungen finden Sie auch in unserem Veranstaltungsbereich sowie auf den Webseiten zum Service Congress sowie dem Maschinenbauforum.